Kontingent

VIGTIGT!!!
Pga. nyt computersystem på anlægget SKAL kontingent være indbetalt senest 2 dage før du ønsker at benytte anlægget. Kontingent kan IKKE indbetales kontant på KFK. Første gang du ønsker at benytte anlægget efter 1. februar, skal dit medlemskort opdateres i shoppen for at kunne benyttes på anlægget. Nøgler/duer fra gammelt system (gule/blå nøgler) ombyttes frem til 31. marts 2018, herefter vil disse være ugyldige.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen

6 Svar til "Kontingent"

  • comment-avatar
    Willi Petersen Skøtt
    7. februar 2018 (14:24)
    Svar

    Hej,

    Jeg har fornylig ringet ind for at spørge efter giro kort til betaling af mit kontingent. Jeg fandt ud af, at jeg ikke har fået tilsendt giro kort til betaling af kontingent fordi min mail adresse var hos jer tastet forkert ind. Min mail adresse er: wps@live.dk.
    Jeg fik at vide, at jeg bare selv kunne gå ind og overføre 600 kr. på konto jeg kunne finde på jeres hjemmeside. Det har desværre ikke været muligt for mig, at finde dette konto nr. hvorfor jeg ikke har betalt endnu. Kan jeg få tilsendt giro kort eller konto nummer til betaling af mit kontingent.
    Mvh
    Willi
    Medlemsnummer 7960

    • comment-avatar
      admin
      9. februar 2018 (21:06)
      Svar

      Hej Willi

      Den er sendt videre til kassereren, så jeg regner med at han kontakter dig.

  • comment-avatar
    Claus Christensen
    7. februar 2018 (18:58)
    Svar

    Hvordan får jeg betalt kontingent for 2018? Jeg har medlemsnummer 7852.
    Mvh.

    Claus Christensen

    • comment-avatar
      admin
      9. februar 2018 (21:05)
      Svar

      Hej Claus

      Den er sendt videre til kasseren, så jeg regner med at han kontakter dig.

  • comment-avatar
    Claus Olsen
    17. marts 2018 (8:50)
    Svar

    Har ikke modtaget opkrævning af kontingent for 2018.Hvordan betaler jeg?Medlemsnr: 3925

  • comment-avatar
    Kim Havmøller
    14. juni 2018 (5:03)
    Svar

    Det er plat og svindel at man ikke kan få overført sine duer på gule/blå nøgler længere end til marts måned. Vi er en del personer der skyder turnerings skydningen i kreds 7 og finder først ud af det nu og så er duerne tabt. Det vil betyde at jeg ikke ønsker at være medlem hos jer mere da jeg ikke skyder nok hos jer til at det kan svare sig men jeg mener det er svindel at vi har betalt for duer som ikke kan overføres. Det må være rimeligt at der er 1 år til at få duer overført på nyt system.


Har du noget på hjertet?

Nogen html er OK